AutoDesire

Pagani Zonda Revolucion (2013)


Pagani nadobro končí s vozy Zonda! Ty již nějakou dobu mají svého nástupce, jímž je Huyara. Ovšem pořád se Zonda vyráběla, ať už různé limitované edice, či klasická verze. Ovšem nyní příšel opravdový konec Zondy. Končí tak jedna velká legenda argentinského designera Horacia Pagani. Ovšem žádné dojemné loučení, Zonda končí ve velkém stylu.

Zonda se vyrábí již od roku 1999, tedy více jak deset let. Za tu dobu si našla obrovské množství fanoušků a obdivovatelů. Na konec výroby se Zonda ukáže v limitované edici Revolucion, přičemž se vyrábí jen pět kusů z této edice. Ovšem tyto auta jsou hotová nestvůry.

Základní Zonda už je pořádný supersport, ovšem edice Revolucion jde mnohem dále. Až tak daleko, že vůz nemá ani homologaci na silnice, takže s ním lze vyrazit leda tak na trať.

V čem se tedy liší oproti sériové výrobě? Edice Revolucion zhubla skoro 200kg, přičemž o výkon se stará dvanáctiválec AMG o výkonu téměř 790 koní s maximem točivého momentu 750 Nm. Při tak nízké váze to jsou neuvěřitelná čísla.

Zonda Revolucion se může pochlubit hned několika technologickými zlepšováky jako například zadní ovladatelné křídlo s funkcí DRS či nastavitelná úroveň trakce vozu.

Co mnohé překvapí je i cena, která činí 69 miliónu korun. To je o více jak 40 miliónů více oproti standartní verzi, dokonce je dražší než Bugatti Veyron. Tak se nechme překvapit, kde si pět kousků Zondy Revolucion. najde svého majitele.

Pagani Zonda Revolucion (2013)


Reklamu na tomto webu zajišťuje MediaPartner.cz | Kontakt